miercuri, 25 mai 2011

TAGLIATELE CU VARZA SI KAIZER


Nu stiu daca chiar sunt tagliatele dar suna mult mai bine decat traditionalul cuvantul romanesc-laste.....sunt paste facute de mine acasa ,cu siguranta mult mai gustoase decat tagliatelele originale din magazin.
O mancarica banala ,a fost transformata in vreo 15 minute in ceva foarte aspectuos si apetisant..
Hai sa zic ce am facut..
Pastele le-am facut din 4 oua si faina cat cuprinde ,sa iasa un aluat tare ...dintr-o parte am facut lascute, din cealalta taietei.
Pentru aceasta reteta am folosit doar lascutele.
Asadar avem nevoie de:
- 2 cepe
-aprox. 700 gr. varza
-sare si piper dupa gust
-ulei
-200 gr. paste
-350 ml. rosii pasate
-150 gr. kaizer

Am pus apa la fiert cu sare ,cand a inceput sa fiarba am pus pastele si le-am lasat la fiert vreo 5 minute,nu trebuie sa fiarba prea mult,sa fie fleoasca ..Cand s-au terminat de fiert le-am scos si le-am stropit cu ulei apoi am amestecat bine ,sa nu se lipeasca intre ele.

Am taiat ceapa si-am calit-o in ceva ulei dupa care am pus peste ea si varza taiata marunt si frecata bine cu sare.Am lasat-o sa se caleasca pana si-a schimbat culoarea.

Intr-o tava mare am pus pastele in 3 grupuri/cuiburi .le-am stropit cu 2-3 linguri de rosii pasate/bulion mai gros.

In  fiecare cuib am pus cate 2-3 linguri de varza si apoi am pus din nou rosii pasate .

Am acoperit cu feliute subtiri de kaizer si am dat la cuptor pentru vreo 15 minute pana am vazut ca incepe sa se rumenesca kaizerul.

Am servit calde,presarate cu patrunjel verde.

 E o bunaciune economica  si rapida .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...