vineri, 13 mai 2011

CLATITE CU CARNE SI LEGUME MEXICANE

Azi va prezint o mancarica mai deosebita ,clatite umplute cu carne si legume mexicane
Pt. clatite am folosit
-4oua
-300 gr.faina
-4 linguri de ulei
-550 ml apa
-1 ceapa uscata razuita fin
-marar si cateva cozi de ceapa verde
-sare si piper

Batem ouale cu un tel ,adaugam faina,sarea si piperul,uleiul si amestecam incontinuu sa se desfaca faina in timp ce turnam apa putin cate putin astfel incat sa nu se faca cocoloase.Punem apoi in aceasta compozitie mararul si ceapa verde taiate marunt cat si ceapa uscata razuita fin.Lasam vasul cu aluat la frigider o ora dupa care le coacem.Ies 19-20 de clatite.
Apoi ne ocupam de umplutura de carne
-800 gr. ciolan afumat - asta am folosit eu dar data viitoare am sa incerc cu carne de pui sau cu  sunca
-2 cepe uscate
-3 cepe verzi
-1 /2 pahar pasta de ardei
-1 pahar bulion
-5 catei de usturoi
-2 linguri de ulei
-sare si piper

Tocam carnea impreuna cu ceapa , rumenim in ulei si stingem apoi cu bulionul si pasta de ardei.Oprim focul ,adaugam usturoiul pisat,sare si piper dupa gust si amestecam bine


Legumele mexicane le pregatim tot  asa,la tigaie .
Eu am avut;
- 1200 gr legume mexicane pe care le-am amestecat cu 3 fire de ceapa verde taiata marunt,5 catei de usturoi pisati si 2 linguri de ulei ,sare si piper dupa gust-le-am inabusit in tigaie pana a scazut toata apa pe care au lasat-o legumele.







Acum umplem clatitele,punand pe fiecare aproximativ 2 linguri din compozitia de carne.Le rulam strans si le punem in tava,una langa cealalta ,pana se acopera fundul tavii.Peste ele turnam legumele si acoperim din nou cu celelate clatite umplute.

Deasupra am pus un amestec din 3 oua batute cu un praf de sare si 2 linguri de smantana.
Asa arata inainte si dupa cuptor.
Si inca o sectiune apetisanta
Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...