sâmbătă, 21 mai 2011

MINI TARTE CU PIEPT DE PUI SI CEAPA ROSIE


Azi am ceva apetisant pentru voi ..mini tarte cu piept de pui ,ceapa rosie si spanac - o combinatie foarte reusita dupa parerea mea,dar hai sa va zic cum am facut.
Am folosit un aluat din:
-230 gr. faina
-110 ml apa calduta
-drojdie cat o nuca mica
-1 lingurita de sare
-1 feliuta margarina
Am pus toate ingredientele in cuva masinii de paine si am pus la programul de framantat si dospit.

Intre timp am pregatit umpluturile.
Am folosit:
-300 gr. spanac
-400 gr. ceapa rosie
-4 fileuri piept de pui
-vreo 5 catei de usturoi
-2-3 linguri de ulei
-sare ,piper ,boia
-margarina pentru uns formele
-un galbenus de ou pt. uns deasupra
-solutie din -1 lingura de apa ,una de ulei de masline si un varf de lingura de sare
Spanacul l-am oparit cateva minute ,in apa clocotita cu sare ,si dupa racire l-am stors bine de zeama sa ramana cat mai sec apoi l-am taiat marunt.

Ceapa rosie am taiat-o solzisori si am pus-o intr-o cratita cu ulei incins si am lasat-o la foc mic sa se caleasca, pana s-a inmuiat si a capatat gustul ala dulceag.
 Fileurile de pui le-am asezonat cu sare,piper , boia si le-am rumenit putin pe ambele parti,dupa care am pus peste ele ,usturoiul pisat frecat cu putina sare si 2 linguri de apa.Am mai lasat pe foc  2-3 minute pana a scazut apa,apoi am oprit focul si am lasat sa se raceasca.Dupa racire am decupat din ele cercuri.
Aluatul odata dospit ,l-am rasturnat pe planseta de lucru unsa cu ulei si am intins o foaie potrivit de subtire din care am decupat bucati de aluat rotunde.

Fiecare cerc l-am pus in forma de muffins unsa cu margarina,le-am intepat fundul cu o furculita dupa care le-am uns cu solutia de apa si uleii.
Am pus pe fundul formei 1 lingura de ceapa  ,apoi un cerculet de piept de pui si am acoperit cu spanac.

Am uns marginile aluatului cu galbenus de ou si am dat la cuptorul bine incins.
Am lasat la copt pana am vazut ca s-au rumenit frumos marginile.
Asa arata proaspate scoase din cuptor,asa-i ca sunt  frumoase?

Au iesit foarte aspectuoase si nemaipomenit de bune...ceapa dulce in combinatie cu pieptul de pui e divina...
Si ca sa va conving  sa le faceti va pun si o sectiune

..pacat ca nu puteti gusta  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...