joi, 26 mai 2011

FLORI DE SALCAM IN ALUAT


Daca cineva mi-ar fi zis ca o sa mananc flori  de salcam ,m-as fi prapadit de ras...dar ce nu face curiozitatea din om.?!...am vazut pe forumul ARDEI IUTE ''ciudatenia'' asta si am vrut sa incerc..si imi place ce-a iesit .
Am folosit urmatoarele cantitati:
-130 gr. faina
-2 oua
-cam 250 ml bere
-23 gr. unt
-3 linguri de zahar
-flori de salcam si flori de soc

Am amestecat faina cu galbenusurile si untul topit,si am turnat bere putin cate putin amestecand incontinuu sa nu se faca cocoloase.

Am adaugat si zaharul apoi am lasat compozitia sa se odihneasca pana am spalat florile,intr-un vas cu apa.
Odata florile pregatite,am batut albusurile spuma si le-am incorporat in amestecul de faina.

Fiecare floare am tras-o prin aluatul rezultat si le-am prajit in ulei incins.
Mie mi-au placut mult cele de salcam  care au iesit pufoase,cu gaurele  in interior ,parfumate..cele de soc nu prea m-au impresionat..sunt mai bune in socata :)

3 comentarii:

  1. felicitari si succes cu blogul!

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-as permite sa-ti sugerez,vazand ca ai activata moderarea comentariilor,sa renunti la cuvantul de control,care dupa parerea mea in afara sa te enerveze ca vizitator,altceva nu face.

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi de urare si de sugestie...adevarul e ca nu prea am umblat la setari din lipsa de timp,plus ca mai am multe taine de deslusit intr-ale ''blogheritului''

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...