sâmbătă, 28 mai 2011

SOCATA



Prima socata de anul asta ,prima facuta dupa'' reteta ''asta dar  cu siguranta nu ultima...imi place foarte mult rezultatul incat altceva nu mai vreau sa incerc.
Pana acum ,faceam socata dupa reteta pe care o stiu de la mamica ,cea cu drojdie,acum mi-am zis sa incerc fara ..si bine am facut ..e de 10 mai buna  decat cealalta varianta-fara suparare mamica :)
Am facut de fapt doua tipuri de socata-una cu zahar caramelizat si una cu zahar asa cum o stie toata lumea.
La cea cu caramel am folosit
-5 flori de soc
-200 gr. zahar caramelizat si stins cu o parte din apa
-100 gr. zahar lasat in stare bruta
-aprox.3 l apa
-2 lamai
La  cealalta varianta  am facut cantitate mai mare
-5 l apa
-10 flori
-600 gr. zahar
-3 lamai
 Le-am lasat 2 zile sa se imprieteneasca toate la un loc apoi am transferat in pet-uri .
Varianta clasica a iesit putin  de tot acidulata,pe cand cea cu caramel deloc,insa amatorii de caramel ,printre care ma numar si eu ,o sa o adore ...mai ales rece de la frigider.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...