marți, 10 mai 2011

CHIFTELUTE CU SURPRIZE

Am adus un suflu de primavara banalelor chiftelute dupa ce am vazut cat de bine pot arata in aceasta combinatie, pe forumul  ARDEI IUTE
Eu am folosit urmatoarele ingrediente dar fiecare poate jongla cu aromele in functie de preferinte
-500 gr. carne de porc,tocata
- 2 caciulii de usturoi
-2 oua
-2 linguri de faina
-2 linguri de pesmet
-,sare,piper,boia
-1/2 legatura de patrunjel
 iar pentru bilutele de branza  am folosit
-100 gr. branza de oaie + cozile de la o ceapa verde.
Amestecam branza de oaie cu ceapa taiata marunt si facem bilute pe care le lasam deoaparte pana pregatim si carnea.
Carnea de porc-sau de care doriti-se macina ,se amesteca cu usturoiul pisat,cele doua oua ,cu patrunjelul tocat marunt ,faina si celelalte condimente .
 Se rup bucatele din compizitia de carne, sa aplatizeaza cu palmele si se pune in mijocul ei o biluta de branza,dupa care strangem bine marginile ca nu cumva la prajit sa se desfaca si sa curga branza afara.Bilele astfel pregatite se tavalesc prin faina sau pesmet...eu am ramas fara pesmet,asa ca le-am dat prin faina,apoi se prajesc in ulei bine incins.


Se pot servi atat calde,langa o garnitura , cat si reci .
S-aveti pofta!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...