marți, 17 mai 2011

OMLETA CU GHEBE

Un mic dejun de duminica perfect- omleta cu ghebe.Am facut 3  foi de omleta fiecare foaie din
- 2 oua,
-o piscatura de sare
-ceapa verde,cat iei intre trei degete si marar la fel.




Batem ouale cu sare si adaugam ceapa si mararul taiate fin.
Turnam compozitia intr-o tigaie unsa cu un strop de ulei si lasam sa se faca,nu intoarcem si pe cealalta parte,nu e nevoie fiindca dam si la cuptor.


Facem si celelalte  2 foi la fel si le lasam deoparte.
Apoi pregatim ghebele,voi puteti pune orice fel de ciuperci,eu de astea am avut la congelator.
Asadar;
-300 gr. ghebe
-4 fire ceapa verde
-1 ou
-sare si piper
-un strop de ulei
-un pic de branza sau cascaval pt. decorat


Ceapa o taiem marunt si o calim putin de tot ,adaugam ghebele si mai lasam  pe foc,dupa care potrivim de sare si piper si lasam sa se raceasca.


Dupa ce s-a racit putin punem oul si il incorporam bine.



Am folosit un vas de yena,pe care l-am uns cu ulei .,apoi am pus o foaie de omleta ,jumatate din compozitia de ghebe,iar o foaie de omleta ,ultimul rand de ghebe si din nou foaie de omleta .



Am decorat pe margini cu branza si am dat la cuptor  30 min.



Nu e nimic complicat dar e de mare efect.
Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...