marți, 17 mai 2011

CHEC REGAL CU LAMAIE SI MAC



Mi-a facut cu ochiul o reteta  din Cartea Regala de Bucate si nu mi-am putut lua gandul de la ea pana nu am incercat-o - e vorba despre un chec cu lamaie si mac-Lemon Drizzle Cake.
E un chec foarte aromat ,rapid de facut ,insa are un mare defect - trece prea repede :) deci  faceti portie dubla.
Ingrediente:
-4 oua
-225 gr. unt -eu am folosit margarina
-225  gr.zahar
-225 gr. faina
-coaja rasa de la 1 lamaie
-3 linguri de mac
-1 plic de praf de copt
Sirop
-100 ml de apa
-200 gr. de zahar
-zeama de la 2 lamai


Mixam margarina cu zaharul ,dupa ce omogenizam bine adaugam ouale,pe rand ,unul cate unul amestecand bine dupa fiecare ou.Radem coaja de la o lamaie si o punem peste compozitia de oua si amestecam din nou.
Intr-un alt bol cernem faina si o amestecam cu praful de copt si cu bobitele de mac.
Punem ingredientele uscate peste compozitia de oua si margarina si amestecam bine cu o spatula sa se uniformizeze .
Aluatul rezultat il punem intr-o tava si dam la cuptorul incins dinainte, pana ce scobitoarea cu care il incercam iese curata.

Cat timp se coace checul pregatim siropul amestecand toate ingredientele de mai sus si lasandu-le sa fiarba 10 min..
Checul scos din cuptor, il intepatam din loc in loc cu o furculita sau cu un bat pentru frigarui,ca sa fie  patruns cat mai uniform de siropul fierbinte...checul fierbinte o sa absorba tot siropul.
Lasam la racit in tava in care s-a copt.
Taiem rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...