marți, 10 mai 2011

PIEPT DE PUI CU ZACUSCA

Am ales ACEASTA  reteta de pe blogul Laurei Laurentiu pentru a o incerca si a o inscrie in concursul  Bloggospodina  doar ca i-am aplicat mici modificari,am folosit  piept de pui.
Am folosit:
-900 gr. piept de pui
-400 gr. fasole galbena
-400 gr. fasole verde
-1 gogosar rosu
-2 cepe
-1 borcan de zacusca de vinete,iute
-2 linguri ulei de masline
-6 catei de usturoi
-frunze de leustean si de patrunjel
-sare si piper
-apa fierbinte
Pieptul de pui il taiem fasiute subtiri si il calim in cele 2 linguri de ulei pana prinde un pic de culoare,apoi adaugam ceapa si gogosarul taiate solzisori.
Amestecam legumele cu carnea si acoperim oala cu capac si lasam sa se inmoaie ceapa.
Dupa ce s-a inmuiat ceapa adaugam fasolea , zacusca si amestecam.
Daca mai e cazul - nu lasa fasolea suficienta apa cat sa fiarba toate legumele ,mai adaugam apa fierbinte- eu am mai pus 2 polonice de apa clocotita.
Cand e fiarta si fasolea presaram frunzele verzi si usturoiul maruntit apoi servim.
Merge foarte bine si neinsotita de garnitura,deoarece  e o mancarica foarte consistenta  dar eu am facut de data asta o garnitura de orez,dintr-un pahar de orez pe care l-am aruncat rapid intr-o oala cu 500 ml apa clocotita si l-am lasat sa fiarba.
Este o mancare usoara si deosebit de aromata .
Pofta mare s-aveti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...