luni, 30 mai 2011

INGHETATA DE LAMAIE CU KEFIR


Inca o combinatie reusita ce face fata cu brio caldurii de afara-iaurt/kefir in cazul asta si lamaie ...
Am facut aceasta inghetata super-aromata din
-250 ml kefir
-2 galbenusuri
-2 plicuri vanilie
-200 gr. zahar
-100 ml lapte
-300 ml frisca +3 linguri de zahar
-zeama de la 2 lamai mari
Am batut galbenusurile cu zaharul cateva minute dupa care am adaugat laptele si am mai mixat putin dupa care am pus pe baie de abur si am lasat sa fiarba pana s-a topit zaharul si s-a ingrosat putin amestecul apoi am lasat la racit.

Inte timp am batut frisca cu zaharul si vanilia ,am incorporat kefirul in frisca mixand in continuare,am stors si zeama de la lamai dupa care am amestecat bine de tot cele doua compozitii si le-am dat la congelator.

Ca sa iasa o inghetata cremoasa ,scoatem din cand in cand caserola din congelator si amestecam ,astfel nu se formeaza ace de gheata.
Eu am folosit kefir deoarece am mult kefir produs de ciupercutele mele,dar se poate folosi orice fel de iaurt sau lapte batut.
Mi-au iesit 6 cupe mari de inghetata  racoroasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...