marți, 24 mai 2011

SUPA DE VARZA


Ce-mi place mie primvara !...e plin de legume proaspete si frunze verzi din care poti incropi cu usurinta nenumarate mancarici ,supe ,salate...cu conditia sa-ti placa bineinteles :)
Dar cum am stat prost cu timpul si imaginatia,mai ales cu imaginatia, am ales fac o banala supa de varza -e prima varza noua din aceasta primavara asa ca supa /zama mi s-a parut delicioasa.
Am folosit:
-trei sferturi dintr-o varza
-2 morcovi
-1 radacina de patrunjel
-1 bucata de telina
-frunze de leustean si patrunjel
- 1 legatura de marar
-bulion
-1/2 pahar de pasta de ardei
-sare si piper
-si apa :)


Am taiat morcovii si celelalte radacinoase cubulete,,am maruntit si leusteanul si le-am pus  intr-o oala cu apa pe foc.

Am taiat si varza , din topor ca era graba mare,si am aruncat-o si pe ea rapid peste celelalte legume si am lasat-o sa fiarba..

Aveti grija sa nu  fierbeti prea tare legumele ,sa nu le faceti fleasca ,ca e pacat de vitaminele din ele,noua ne place sa ramana mai tari .
Cand sunt aproape fierte am  adaugat si pasta de ardei si bulionul,am potrivit  de sare si piper .Am mai lasat sa dea un clocot dupa care am oprit focul si am presarat deasupra patrunjelul si mararul taiat fin..
Noi am mai pus deasupra si ceva smantanica grasa,ca si asa e slaba rau zama asta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...