vineri, 20 mai 2011

PIZZA MELCISIORI



Nu cred sa existe om pe lumea asta caruia sa nu-i placa pizza..rasfatatul familiei ar manca de 3 ori pe zi numai pizza daca ar fi dupa el :)
Azi am avut chef sa incerc varianta cu aluatul rulat si taiat melcisiori ..mie imi place mult ce-a iesit ,e mult mai usor de pus la pachet ,la gradinita.
Eu am tot timpul in frigider pregatit sosul ,ca nu se stie niciodata cand  vine pofta de pizza..:)
Fac sosul din urmatoarele
-1 ceapa
-usturoi
-pasta de ardei
-5oo ml.bulion
-ulei
-condimente pentru pizza
-putina sare



si daca ramane il pun intr-un borcan cu capac si il tin la frigider .
Asaaaa...taiem ceapa marunt- marunt si o calim in ulei..cand e inmuiata bine adaugam si usturoiul si mai lasam putin pe foc da nu prea mult pentru ca usturoiul prea prajit va amara sosul...adaugam apoi pasta de ardei ,amestecam si stingem cu bulion


Adaugam si condimentele pentru pizza si potrivim de sare apoi lasam sa se raceasca..avem nevoie de el rece.
Pana se raceste sosul facem aluatul.
Eu fac aluatul din cartea masinii de paine si e minunat!
Folosesc pentru doua tavi de pizza mari:
-500 gr. faina
-300 ml. apa
-1 lingurita de sare
-2 linguri ulei
-drojdie cat o nuca
Toate le pun in cuva masinii si dau la programul framantat si dospit...
Odata aluatul crescut il impart in doua -de obicei..dar acum am facut melcisiori asa  ca l-am impartit in 4 bucati pe care le-am intins in fasii mai mult lungi decat late ,apoi le-am stropit din abundenta cu sos rece,am adaugat cubulete de sunca si cascaval ras...si din nou am pus condiment de pizza


Am rulat  foaia astfel pregatita si cu ajutorul unui fir de ata/macramea taiem melcisiorii,pe care i-am  mai lasat la crescut in tava cateva minute..apoi la copt cu ei


Au iesit extraordinar de buni si ce e si mai important -au ramas pufosi si a doua zi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...