miercuri, 6 iulie 2011

MANCARE DE FASOLE VERDE SI DOVLECEL


Pentru ca ne-a placut mult de tot aceasta mancarica si pentru ca mai am destule borcane de zacusca picanta in camara am pus din nou de-o mancare scazuta ,de data asta cu fasole verde proaspata ,dovlecel si carne de porc.
Dar hai sa zic ,ce si cum...
Am folosit
-fasole verde-pastai cum se zice pe la noi
-dovlecel-unu' mic am avut eu
-o bucata de carne de porc
-1 ceapa
-1 borcan de 320 gr. zacusca
-bulion
-sare ,piper
-patrunjel  ,telina si tarhon verde
-4-5 catei de usturoi
Am curatat ceapa apoi am taiat-o feliute si am calit-o itr-un strop de ulei.Cand am vazut  ca s-a inmuiat am carnea taiata fasii subtiri si am mai lasat pana a prins si aceasta un pic de culoare apoi am stins totul cu o cana de  bulion si cu zacusca.Am adaugat apa si am lasat sa dea un clocot ,dupa care am adaugat pastaile curatate si spalate .

Am lasat sa fiarba.Intre timp am spalat si  taiat dovlecelul cuburi mai maricele,ca sa ramana intregi in timpul fierberii ,si l-am adaugat peste pastai cand acestea din urma au fost aproape gata de fiert.

Am mai lasat putin pe foc ,nu stiu exact cat ,dar putin -dovlecei sunt gata foarte repede,dupa care am presarat verdeturile taiate marunt si usturoiul pisat si am oprit focul.
Se poate face si garnitura de orez sau cartofi dar eu zic ca merge foarte bine si fara ..noi asa am servit- fara si a fost delicios,foarte aromat si un pic de tot picant :)
S-aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...