vineri, 15 iulie 2011

SUPA-CREMA DE DOVLECEL CU CRUTOANE



Am mai zis ca-mi place mult dovlecelul asa ca  il gatesc in toate felurile posibile..de data asta am facut o supa -crema gustoasa foc :)..si cum lauda de sine nu e prea buna va invit sa o incercati si voi :)
Am folosit:
pentru supa
-1 dovlecel potrivit de mare
-2 morcovi
-1 ceapa
-sare si piper
-2-3catei de usturoi sau dupa gust
-2-3 linguri de smantana
-1 lingura de ulei
pentru crutoane
-cateva felii de paine
-ulei de masline
-marar
-usturoi
-sare
Am spalat si curatat dovlecelul ,morcovii si ceapa dupa care le-am taiat cubulete si le-am calit cateva minute in ulei.

Am stins cu apa si am lasat sa fiarba pana s-au inmuiat legumele apoi le-ma pus in blender si le-am pasat (impreuna cu apa de pe legume)pana am obtinut o crema .Am pus din nou pe foc si am lasat sa dea un clocot impreuna cu smantana

si usturoiul,am asezonat cu sare si piper  si..gata supa crema.
Pentru a obtine crutoanele ,am taiat cubulete feliile de paine  si le-am lasat la cuptor pana s-au rumenit frumos pe toate partile.
Am pregatit un sos,mai bine zis un ulei aromat ,din ulei de masline ,marar taiat marunt ,usturoi pisat si sare in care am scaldat rapid fiecare cubulet de paine prajita .

Am servit  supa  stropita cu picaturi de ulei aromat si cu crutoane  crocante .
Un deliciu rapid de vara.
S-aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...