sâmbătă, 9 iulie 2011

INGHETATA DE CIOCOLATA


Vine din nou canicula  ,asa ca inca o  reteta de inghetata e binevenita...de data asta cu ciocolata.
Am folosit
-100 gr. ciocolata
-4 linguri de zahar
-200 ml. frisca lichida
-1 lingura de cacao
-2 oua
-1 fiola esenta de rom
Am batut frisca pana a astat bat.La fel am procedat si cu albusurile de ou-le-am batut spuma iar galbenusurile le-am mixat impreuna cu zaharul,pana ce si-au schimbat culoarea.
Am topit ciocolata pe abur ,

apoi am amestecat si cacaoa in aceasta dupa care am turnat-o peste galbenusuri si am continuat  sa o bat cu mixerul pana s-a omogenizat bine.Toata aceasta compozitie am inglobat-o apoi in spuma de albusuri.

Utima etapa in prepararea acestei inghetate supercremoase a fost sa amestec frisca batuta cu amestecul de ou si ciocolata si cu esenta de rom.

Am pus totul intr-o caserola si am dat la congelator.Rezultatul-o inghetata cremoasa,cremoasa,cremoasa...

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...