vineri, 22 iulie 2011

PULPE DE PUI MARINATE IN KEFIR


Daca tot s-a facut rece afara  ( din nou) putem da drumul la cuptor sa pregatim pulpe de pui... cu cartofi noi cum altfel...
De data asta am facut o marinata din
-kefir
-usturoi
-sare,piper,boia
-rozmarin

Amestecam toate astea  dupa care plasam pulpele spalate si curatate bine -eu le-am parlit cam tare,da' decat sa vad pene prin farfurie mai bine asa :)) -in kefirul astfel condimentat.Am lasat peste noapte intr-un recipient cu capac,la frigider.

A doua zi am scos pulpele si le-am  dat la cuptor alaturi de sferturi de cartofi noi .

Mi-a placut mult cum au iesit -foarte fragede si fara sa se usuce deasupra.
Alaturi de o salata de vara si un strop de mujdei de usturoi sunt exceptionale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...