luni, 27 iunie 2011

TAGLIATELE CU BROCCOLI


Nu pot sa zic ca suntem mari fani broccoli insa  combinatia asta o sa o mai repet pentru ca e foarte aromata si rapida -daca ai paste gata facute :)
Am folosit
-paste facute de mine
-500 gr, broccoli
-400 gr. kaizer
-2 cepe potrivite
-frunze de patrunjel   si busuioc verde
-1 frunza de telina
-5-6 catei de usturoi
-sare,piper,ulei
Pentru inceput am desfacut broccoli buchetele si am lasat-o in apa rece  cu sare  1/2 h .Coditele si cotoarele buchetelelor le-am pus separat la innabusit cu ceapa taiata marunt si le-am lasat in cratita cu capacul pus pana s-au inmuiat binisor.Am lasat deoparte sa se raceasca ,timp in care am innabusit si buchetelele in cateva linguri de ulei .
Inainte de a opri focul am asezonat cu sare si piper si i-am dat un pic de gust cu vreo 3 catei de usturoi pisati.

Kaizerul l-am taiat felii subtirii si l-am lasat sa se rumeneasca  .

Am fiert scurt si pastele

in apa clocotita cu 1 lingura de sare  dupa care le-am strecurat de apa.Am oprit 3 polonice  din aceasta apa pentru sosul facut din cotoare si ceapa.
Odata racite cotoarele ,le-am pus in vasul robotului de bucatarie impreuna cu frunzele de patrunjel si busuioc,sare ,piper , 2 catei de usturoi

si cele 3 polonice de apa de pe paste si le-am maruntit cat sa obtin un sos ,cu care sa imbrac pastele.
Toate astea fiind pregatite , nu mi-a ramas decat sa le amestec si sa le servesc :)..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...