sâmbătă, 18 iunie 2011

BRUSCHETE CROCANTE


Daca ar fi dupa mine as manca zilnic aceste minunat de aromate bruschete..au toate ingredientele care fac perfecta chiar si cea mai banala gustare-busuioc si usturoi.

Am folosit asa
-baghete-cornuri de la gradinita ,doar asa au avut trecere :)
-un sfert de cub de unt
-ulei
-patrunjel
-oregano
-usturoi
-sare
-rosii
-busuioc verde
-ulei de masline
Am topit untul ,am adaugat ulei-am pus la ochi,patrunjel taiat marunt,oregano uscat,usturoi dupa gustul fiecaruia ,pisat si sare.

Cu aceasta compozitie am uns fiecare felie de corn

si am dat la cuptor pentru cateva minute -nu mult doar pana am vazut ca s-au rumenit marginile
Dupa'' tratamentul fierbinte ''am pus pe fiecare felie ,rosii maruntite si amestecate cu busuioc verde taiat fin si ulei de masline.
Prima recolta de frunzulite din minigradina de la geam :)
Sa va miscati repede astfel incat in momentul servirii ,bruschetele sa fie caldute...va garantez  ca o sa aveti succes maxim  cu ele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...