miercuri, 22 iunie 2011

CARTOFI NOI CU PALARIE ROSIE





Ce nume pompos am dat banalilor cartofi :)
E o mancare destul de simpla,cu ingrediente putine, dar cu un rezultat final neasteptat de bun..

Cantitati nu dau pentru ca nu am cantarit /masurat nimic ..totul se face la ochi si dupa gust si atunci iese cel mai bine.:)

Am folosit cartofi noi,kaizer ,rosii,sare si piper,ulei si cuptorul aragazului:).

Am spalat cartofii si i-am taiat in doua,dupa care i-am scobit




cat sa am o gropita numai buna de umplut cu kaizerul taiat bucatele.



Am stropit cu ulei,am asezonat cu sare si piper si am dat la cuptorul incins pana am vazut ca se rumenesc cartofii si incep sa se inmoaie.

Atunci am scos tava si pe fiecare jumatate de cartof am pus cate o felie de rosie si am mai dat la cuptor pana s-a copt si rosia.
Am servit cu sos tzatziki facut in stilul meu, care s-a potrivit numai bine cartofilor aburinzi..

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...