vineri, 10 iunie 2011

INGHETATA DE BANANE SI CAPSUNI


Cred ca se observa, fara prea mare efort,cat de mult imi/ne place inghetata,si fiindca vreau sa stiu ce mananc prefer inghetata facuta de manutele mele in locul celor cumparate din magazin.
Inghetata asta se inscrie printre deserturile sanatoase deoarece nu contine zahar ,doar fructe...congelate.
De data asta am folosit 4 banane potrivite  si 150 gr. capsuni ,dar proportiile pot varia ,iar in loc de capsuni se pot pune diferite alte fructe cu conditia sa fie congelate si sa se potriveasca din punct de vedere al gustului cu banana-care nu cred ca poate fi inlocuita pentru ca tocmai ea e baza acestei inghetate,ea da textura  fina si cremoasa..
Am curatat bananele ,apoi le-am taiat felii

si le-am dat rapid la congelator sa nu apuce sa oxideze.

Am facut acealsi lucru si cu capsunile -curatat de codite,spalat si dat la congelator cateva ore pana am vazut ca sunt tari ca piatra,dupa care singurul lucru care mi-a ramas de facut a fost sa le pun in vasul robotului de bucatarie,la cutite,cateva minute

pana am obtinut o pasta cremoasa si aerata cumva.

Nu va zic ce apreciata a fost,va puteti da seama dupa cum arata in pozici...eu am avut un singur regret ,pe care nu l-am impartasit nimanui :),ca nu am pus mai multe capsuni...data viitoare, caci sigur va fi una cat de curand :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...