marți, 17 iulie 2012

SUPA DE PASTAI



Azi avem in meniu supa de pastai ,sau fasole verde cum ii mai zice prin alte parti.
Am avut asa
- vreo 2 maini bune de pastai
- 4 morcovi  mai mititei
-1 felie de telina
-1 radacina subtire de patrunjel
-5-6 catei de usturoi da' mai bine-i dupa gust
-1 ardei galben
-1 ceapa
-2 fire de telina
-o legatura sanatoasa de patrunjel
-500 ml bulion
-sare si piper
-cam 3 l apa
Am curatat ceapa ,morcovii,telina si patrunjelul ,ardeiul apoi am taiat cubulete/felii.
Am pus apa intr-o oala si toate legumele in apa rece dupa care am pus pe foc,alaturi de firele de telina si jumatate din patrunjelul verde.
Cand a inceput sa fiarba am aruncat acolo si pastaile curatate si spalate in mai multe ape.
Cand pastaile sunt aproape fierte am adaugat bulionul,sare si piper.
Inainte sa opresc focul ,am pisat usturoiul si am maruntit restul de fire de patrunjel  dupa care le-am impreunat cu supa fierbinte.Am potrivit de sare si piper.
Atat am facut  eu...cine vrea poate stropi cu o tzara de ulei pe deasupra inainte sa opreasca focul ,sau sa imbogateasca supa cu cateva linguri de smantana ...eu o prefer asa ,cat mai usoara si cu un ardei iute langa .


Pofta mare !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...