joi, 11 octombrie 2012

RULADA DE PORC IN OTET AROMATIZAT


Am mai zis pe undeva,pe aici, de otetul aromatizat pe care-l folosesc la marinarea carnii de porc -otet de vin in care las uitate usturoi,cuisoare,cimbru,tarhon,foi de dafin,boabe piper,frunze de telina....si care aromeaza si fragezeste carnea de se topeste in gura.
Am avut
  • o bucata mai mare de pulpa de porc
  • parti egale ulei si otet
  • cimbru
  • usturoi pisat
  • sare ,piper,boia
Toate astea le-am amestecat  apoi am masat bine carnea cu marinata obtinuta.
Punem totul intr-o caserola cu capac si sa stea la frigider macar 12 ore.
In momentul cand dorim sa pregatim carnea ,mai e nevoie doar sa o scoatem din marinata si sa o rulam strans .Eu am si legat-o ,sa fiu sigura ca nu se desface in timpul coacerii.
Plasam rulada in tava ,adaugam si marinata si dam la cuptor ,la foc mare .
Stropim deasupra ,din cand in cand, cu sosul din tava pana se rumeneste dupa careacoperim tava cu  folie de aluminiu si mai lasam la cuptor inca vreo 1 -2 ore.Sau mai sigur pana va place cat e de facuta.
In tot timpul asta mai verificati tava ,in cazul in care scade sosul , completati cu apa dar mai  bine cu vin rosu .
E atat de buna si rece incat  se poate folosi cu succes in orice sandwish .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...